Υγιεινή Διατροφή

  • Η οικογενειακή διατροφή πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
  • Να υπάρχει ποικιλία στα φαγητά σε εβδομαδιαία βάση: λαδερά, όσπρια, πουλερικά και κρέας, ψάρια, ζυμαρικά, πατάτες, ρύζι κλπ
  • Καθημερινά πρέπει να καταναλώνονται φρούτα στο ενδιάμεσο σνακ και μαζί με κάποιο κυρίως γεύμα, όπως στο πρωινό, ενώ πρέπει να προτιμώνται συχνότερα τα φρέσκα φρούτα σε σχέση με τους χυμούς και τα αποξηραμένα φρούτα.
  • Τα κυρίως γεύματα είναι απαραίτητο να συνοδεύονται από σαλάτες με λαχανικά εποχής
  • Καθημερινά είναι χρήσιμο να καταναλώνονται λίγες μερίδες γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι, τυρί) και για τα παιδιά χρειάζονται 2-4 μερίδες την ημέρα. Ενδεικτικά, 1 μερίδα γαλακτοκομικού θεωρείται 1 ποτήρι γάλα ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι ή 1 κομμάτι τυρί 30-50 γραμμάρια.
  • Το τηγάνισμα πρέπει να αποφεύγεται σε τακτική βάση και να χρησιμοποιείται πιο αραιά.
  • Είναι καλύτερο να δίνετε έμφαση σε σπιτικά γεύματα και σνακ, προσπαθήστε όποτε έχετε χρόνο να ετοιμάσετε κάτι δικό σας.
  • Τα γλυκά είναι απαραίτητο να μην καταναλώνονται καθημερινά, αλλά λίγες φορές την εβδομάδα και σε λογικές ποσότητες, ενώ φυσικά είναι προτιμότερα τα σπιτικά.
  • Πολύ σημαντικό είναι να αποφεύγετε το συχνό φαγητό εκτός σπιτιού, κυρίως το γρήγορο φαγητό (burgers, πίτσες, κρέπες κλπ), τα αναψυκτικά και τα αλμυρά σνακ (πατατάκια, γαριδάκια, αλατισμένα κρακεράκια κλπ) και τα τυποποιημένα και επεξεργασμένα τρόφιμα (μπισκότα, κρουασάν, αλλαντικά και άλλα) ώστε να παραδειγματίζονται και τα παιδιά σας.

ΝΕΑ

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.