Tροιζηνίας 6 κ Αργολίδος 145 64 Νεα Κηφισιά
2106254023

Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων

 

Ελαττωματικά Προϊόντα
1. Ο Πελάτης οφείλει να εξετάσει κατά την παράδοση την πληρότητα των Προϊόντων που έχει παραγγείλει και να ελέγξει αυτά. Σε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει ελάττωμα σε προϊόν κατά την παραλαβή οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία, εντός 24 ωρών από την παραλαβή των προϊόντων, διαφορετικά αυτά θα θεωρούνται ως παραληφθέντα σε άρτια κατάσταση και με όλα τα λοιπά αντικείμενα που προβλέπονται να βρίσκονται στη συσκευασία.
2. Στην περίπτωση διαπιστωμένου πραγματικού ελαττώματος ή διαπιστωμένης έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας προϊόντος, που οφείλεται σε υπαιτιότητα της Εταιρείας, θα γίνεται αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος από την Εταιρεία με ένα ίδιο ή σε περίπτωση έλλειψης του συγκεκριμένου με κάποιο εναλλακτικό προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης ποιότητας και αξίας, χωρίς επιπλέον κόστος για τον Πελάτη.
3. Η παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος από την Εταιρεία θα γίνεται μόνον από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (εντός 24 ωρών μετά την παραλαβή της παραγγελίας και την ενημέρωσή μας). Η παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή θα γίνεται αποκλειστικά και μόνον από την διεύθυνση παράδοσης.
4. Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, πλήρες με την αρχική συσκευασία του ακέραιη και να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης. Τα προϊόντα, που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται με την Απόδειξη Λιανικής/Τιμολόγιο Πώλησης ή το Δελτίο Αποστολής
5. Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τα προϊόντα από την παράδοσή τους από τον μεταφορέα, λόγω της φύσης των προϊόντων (τρόφιμα, ποτά, προϊόντα άμεσης κατανάλωσης). Η εταιρεία δεν υπέχει ευθύνη σε περίπτωση που το προϊόν δεν παραληφθεί από τον πελάτη κατά την ημέρα παράδοσής του από δική του υπαιτιότητα, δηλαδή με την πρώτη προσπάθεια παράδοσης.

 Αλλαγή/ακύρωση παραγγελίας
Αλλαγή ή ακύρωση σε παραγγελία γίνεται δεκτή μόνο εφόσον η Επιβεβαίωση παραγγελίας δεν έχει αποσταλεί. Μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας δεν είναι δυνατή ούτε η αλλαγή της δηλωθείσας διεύθυνσης παράδοσης. Εφόσον δεν έχει σταλεί επιβεβαιωτικό e-mail για την παραγγελία, μπορεί να γίνει αλλαγή, κατόπιν επικοινωνίας του Πελάτη με την Εταιρεία με την συνολική αξία της παραγγελίας που θα διαμορφωθεί μετά την αλλαγή να μην είναι χαμηλότερης αξίας από την αρχική.

Λόγω της φύσης των Προϊόντων, τα οποία στην πλειονότητά τους είναι προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευπαθή και άρα ευαίσθητα προϊόντα, αποτελεί ευθύνη του Πελάτη η τήρηση των οδηγιών που παρέχονται στη συσκευασία του προϊόντος ή στην Ιστοσελίδα.